Usługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców

Usługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców

Zajrzyj na seo4.net, aby znaleźć informacje o SEO.

Firmy lub właściciele witryn internetowych, którzy marzą o tym, by wyświetlać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie rekomendujemy, to próbowanie działań osobiście. Nie mając doświadczenia w kwestii SEO i nie monitorując regularnie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować dobrze i – co najistotniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, niemniej jednak nie każda firma się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet przewidziany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że obok speców od SEO w pracują tam także eksperci od kampanii Google Ads, projektowania graficznego, copywritingu czy kodowania służący merytoryczną pomocą w tych sferach.

Firma SEO – transparentność jej prac to podstawa

Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Co wziąć pod uwagę w toku szukania podmiotu, która wywinduje do góry naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy postawić na firmę, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, ale również tych kreatywnych oraz reklamowych, co roku się zwiększa, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Współpracując z agencją, która istnieje od minimum dziesięciu lat, można mieć pewność, iż dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może bez trudu pochwalić się interesującym portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO na ogół na swoich stronach publikują sekcję z historią tzw. „kejsów”. Zanim zatwierdzi się umowę wypada zapoznać się ze opisy takich przypadków, żeby samemu sprawdzić, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi branżami miała do czynienia i jakie trudności udało jej się rozwikłać. Dobra agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: pisze o harmonogramie zadań na najbliższe miesiące, a także przekazuje sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Następna zasadnicza kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu prac do potrzeb działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w przeciągu 15 minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel dobrej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by poprosić o dokładniejsze dane o firmie, niezbędne do zaprezentowania dla niej wszechstronnej oferty. To dane, których nie można wyszukać na własną rękę w sieci, jak np. informacja o prowadzonych przedtem działaniach SEO oraz o najistotniejszych dla klienta usługach czy artykułach, które chciałby wypromować.

Opłata za usługi agencji SEO – których ofert się wystrzegać

Ostrożnie powinno się podejść do agencji SEO, które sugerują typ umowy z zapłatą za uzyskany rezultat. W takim modelu opłata odbywa się wówczas, kiedy słowa kluczowe uzyskają wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top5 bądź Top10). To w dalszym ciągu dość popularny model rozliczeń, aczkolwiek wiąże się z wysokim ryzykiem – można bowiem uzyskać szybki efekt za pomocą łamania reguł określonych przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm też nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych klientowi, więc rzetelna firma SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych efektów. Jeśli chodzi o opłatę za działania firmy SEO, to z rzadka bywa ona stała – zwykle w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, żeby przeprowadzić skrupulatny audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszystkie wyliczone w nim prace. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, koszty prac bywają dużo niższe.

Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]